Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna w Jaśle
ul. Słowackiego 6
38-200 Jasło
tel: 13 44 645 46
godziny pracy sekretariatu: 7:00-15:30
REGON: 371 000 797
NIP: 685-19-49-948
email:
Deklaracja dostępności
Poradnia Psychologiczno – Pedagogiczna w Jaśle zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej Poradni Psychologiczno – Pedagogicznej w Jaśle: www.pppjaslo.pl
Data publikacji:2011-12-10
Data ostatniej istotnej aktualizacji: -
Dokłada się starań, aby bieżąco usuwać stwierdzane bariery na stronie internetowej.
Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej:
Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna w Jaśle nie posiada aplikacji mobilnej.
Oświadczenie sporządzono dnia: 2020-09-22
Deklarację sporządzono na podstawie samooceny przeprowadzonej przez podmiot publiczny.
Jeżeli w trakcie korzystania z serwisu znajdziecie Państwo inne niezgodności lub ograniczenia w dostępności strony będziemy wdzięczni za każdą informację zwrotną. Postaramy się w jak najkrótszym możliwym terminie niezgodność lub ograniczenie usunąć. W tym celu prosimy o kontakt na adres: Poradnia Psychologiczno – Pedagogiczna w Jaśle, ul. Słowackiego 6, 38 – 200 Jasło.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe.
W przypadku problemów z dostępnością strony internetowej prosimy o kontakt dzwoniąc pod numer telefonu 134464546. Tą samą drogą można składać wnioski o udostępnienie informacji niedostępnej oraz składać skargi na brak zapewnienia dostępności.
Informacje dotyczące procedury:
Każdy ma prawo do wystąpienia z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej lub jakiegoś jej elementu. Można także zażądać udostępnienia informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, na przykład przez odczytanie niedostępnego cyfrowo dokumentu, itp. Żądanie powinno zawierać dane osoby zgłaszającej żądanie, konkretne wskazanie, której informacji żądanie dotyczy oraz sposób kontaktu. Jeżeli osoba żądająca zgłasza potrzebę otrzymania informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, powinna także określić sposób przedstawienia tej informacji.
Podmiot publiczny zrealizuje żądanie niezwłocznie, nie później niż w ciągu 7 dni od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli dotrzymanie tego terminu nie jest możliwe, podmiot publiczny niezwłocznie informuje o tym wnoszącego żądanie, kiedy realizacja żądania będzie możliwa, przy czym termin ten nie może być dłuższy niż 2 miesiące od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli zapewnienie dostępności cyfrowej nie jest możliwe, podmiot publiczny może zaproponować alternatywny sposób dostępu do informacji.
W przypadku, gdy podmiot publiczny odmówi realizacji żądania zapewnienia dostępności lub alternatywnego sposobu dostępu do informacji, wnoszący żądanie może złożyć skargę na takie działanie.
Po wyczerpaniu wskazanej wyżej procedury można także złożyć wniosek do Rzecznika Praw Obywatelskich: www.rpo.gov.pl
Dostępność architektoniczna:
Siedziba Poradni Psychologiczno – Pedagogicznej w Jaśle znajduje się na drugim piętrze budynku przy ul. Słowackiego 6 w Jaśle.
Do budynku Poradni prowadzi wejście znajdujące od strony ul. Słowackiego 6.
Bezpośrednio przy budynku znajduje się parking z wyznaczonymi dwoma miejscami parkingowymi dla osób z niepełnosprawnościami.
Dla osób niepełnosprawnych, w tym na wózkach inwalidzkich, dostępna jest winda znajdująca się z prawej strony budynku. Przy drzwiach windy umieszczony jest dzwonek wzywający pracownika poradni, który następnie uruchamia windę i transportuje osobę niepełnosprawną do siedziby Poradni na 2 piętrze.
Do budynku i wszystkich jego pomieszczeń można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem. W budynku nie ma pętli indukcyjnych. W budynku nie ma oznaczeń w alfabecie brajla ani oznaczeń kontrastowych lub w druku powiększonym dla osób niewidomych i słabowidzących.
Nad wejściami nie ma umieszczonych głośników dźwiękowych dla osób niewidomych i słabo widzących.
Z holu głównego na 2-gim piętrze można bez barier architektonicznych dostać się do wszystkich niezbędnych pomieszczeń dla interesantów poradni.
Nie ma możliwości skorzystania z tłumacza języka migowego na miejscu lub online.